Dear Zhaklina Lekatari and Gezim Kelmendi: Get a room!

INA
INA

16/05/2023

Arsim Zekolli

Ne siperfaqe, Zhaklina dhe Gezimi nuk mund te dallojne me shum se qe dallojne tani. Ne shiqim te pare, Zhaklina dhe Gezimi takojne dy poleve diametralisht te kunderta qe nuk perputhen dot. Ne fakt, Zhaklina jan moter e vella nga prinder te ndryshem. Zhaklina eshte moderniste perendimore, Gezimi eshte tradicionalist lindor, ndarje e diktuar nga gjinia por jo nga mendjesia dhe misioni.

Zhaklina dhe Gezimi dallojne ne moduse operative, por je ne cakun e deshiruar e aspiruar. Permes tyre, Zhaklines dhe Gezimit, detektojme format e ndryshme te ndikimit kolonialist mbi popujt me qellim te asaj qe Robert Cooper e quan “Breaking of nations” (Copezimi i kombeve). Ne rastin tone, Zhaklinat diktojne copezimin permes LGBTQ, Gezimat permes religjionit. Por, nuk jemi ekskluziv. Te njejten gje e kemi ne Serbi, ne Maqedoni, Bulgari, Shqiperi me se shumti.

Nese shiqoni me hollesisht, do vereni se LGBTQ Zhaklines dhe Religjioni Gezimit nuk kan ndonje conflict te drejt-per-drejte. Ne fakt, ata kan nevoje njeri per tjetrin, si nje pakt heshtjeje, koalicion joparimor. Ata nuk jan armiq mes vete, por jan partner kunder armikut te perbashket: konzervativizmin tradicional kombetar. LGBTQ nuk guxon te perbuze veshjet muhaxhedine, por nuk nguron te perbuze plisin, tirqit, fustanelen etj. Religjionistet nuk kan probleme me byth-zhveshjen LGBTQ por me vallen e Shotes.

LGBTQ dhe Religjionistet kan nje mision te perbashket te percaktuar nga financuesi kolonial. E ky mision eshte de-maskulinizimi dhe de-feminizimi i kombit si armatura perbrenda shtylles kombit: familja dhe shoqeria. LGBTQ kete e ben permes perbuzjes, provokimit, satirizimit, nenvleresimit te burrnise si dhe te kriticizimit, mohimit, qortimit te feminizmit. Ne anen tjeter, Religjionistet favorizojne vokabularin dhuntak, sharjen, vulgaritetin, veshjet “muhaxhedine” me theksim te testis-hecjes, shiqimeve te rrezikshme ndaj burrave si dhe te agresionit-pasiv ndaj femrave, deseksualizimin, izolimin, besheretizimin e femrave. Kjo sjellje e sinkronizuar shpaloset ne momenti kur ndaj tentativave te tyre reagohet me demonstrim force dhe dhune. Ne po ate moment, ne siperfaqe shperthen “emocionaliteti viktimes LGBTQ” dhe “vaji patetik i religjionisteve” me turinje te thyerr. Rasti ne Kaqanik ku dy romet islamist perbuznin Kastriotin dhe perfunduan me turinje te thyer dhe lot para kamerave, si dhe rasti i refuzimit shoqeror te perverzionit vulgar e perverz te idiotit LGBTQ me byth-shveshje para kishes ne Beograd deshmon natyren e ndare te ketyre dy grupacioneve. Prandaj, per te kuptuar LBGTQ e Zhaklines, shiqone nga prizmi i prakses religjioniste. Per te kuptyar Religjionistin Gezim, shiqone nga praksa e LGBTQ.

Pragma koloniale – qofte e ShBA, Rusise, Turqise, Gjermanise – gjithnje favorizon ekcesin amoral per te shtremberuar vlerat tradicionale. Por, ashtu si qe Zeri i Amerikes shperndahet boterisht pro ndalohet ne ShBA, keto vlera qe promovohen jasht, ndalohen per perdorim ne ShBA, Rusi, Turqi, Gjermani ku boshti kyq sillet ende reth burrit dhe femres tradicionale me tipare kombetare. Por jasht, kolonialistet preferojne ekcesion idiotesk per kretenizim te kombit dhe shoqerise. Dhe kjo serish bie ne sy te binomi LGBTQ-Religjion pasi qe ne dy rastet preferohen individe pa skrupul te gatshem qe permes senzacioanlizmkit te terheqin vemendjen dhe shendrohen ne pyka perqarese te shoqerise. Prandaj, Zhaklinat nuk jan reprezente te LGBTQ komunitetit qe egziston perbrenda kombit, ashtu si qe Gezimi nuk eshte reprezent i besimit qe egziston perbrenda kombit. Jo, te tillet nuk kan mision te perhapjes se lirive seksuale apo besimit, por per shkeputje te segmenteve sa me te medha nga mejnstrimi shoqeror – kombi, familja, tradita, identiteti. Aq me shum, dhe me keq, reprezentetet e tille Paradues LGBTQ-Religjon ndjejne urrejtje te heshtur per pjesetaret LGBTQ qe nuk kan nevoj per egzibicionizem, per sharlatanizem, pride-parade dhe deshirojne qe preferencat e veta seksuale apo emocionale ti trajtojne si intimitet indiviual, jo si profesion kolonial. E njejta vlen per Paraderet Religjion qe ndjehen jokomfor me pjesen absolute te besimtareve qe nuk ndjejne nevoje per demonstrim te religjiozitetit permes mjekrave, arabi-stajlingut, pseudo-maskulinizmit pordhacak, por deshirojn qe besimin e vet ta mbajne si sfide personale, etike dhe perbrenda kornizave kombetare, jo si honorare koloniale.

Aq sa me larg jan nga arritja e qellimit te deshiruar – c’thurrjes se kombit dhe familjes – aq me te zeshem, me provokativ, me vulgar, me arogant do jan Paraderet LGBTQ dhe Religjion. Dhe kjo nuk duhet te na shqeteson. Heshtjen e shoqerise ata e kuptojne si frige, si terheqje, jo ashtu si eshte – si ikje sanitare nga manipulatoret. Por, kur i mashtron mendja se jan teper te fuqishem per te imponuar diktatin – pranojne pergjegjen e sakte, brutale dhe decisive nga shoqeria.

TË FUNDIT

ME TE LEXUARA

LEXO MË SHUMË

Sara gjordeni bbvip

Irritohet Sara Gjordeni dhe nuk “kursen”as Luizin me Kiarën

lediona

‘Romeo është kokë e këmbë i dashuruar, por Heidi do lojën’/ Lediona flet për çiftin: Më ka ardhur keq

heidi romeo

Sot, dasma e Romeos dhe Heidit, ç’po përgatisin Donaldi dhe Elgiti?

Kiara tito

Kiara Tito tregon një ndryshim që i ka ndodhur (video)

luizi kiara vallzim

Zbulohet arsyeja se pse familja e Kiares nuk ishte e pranishme në festën e organizuar

ciljeta roberti dionis

“Ankthi i eliminimit”, Çiljeta-Dijonis lidhin bast, kush do të largohet nga “Ferma VIP”

ferma vip1

“Një format që i ka munguar publikut shqiptar”, gazetarja Velia: Ky është “personazhi” që pëlqehet më shumë në “Ferma VIP”

heidi romeo

Festë në BBV3: Heidi dhe Romeo martohen sot

egla hygerta sako

“Eglën e njoh shumë mirë, kemi qenë bashkë në fakultet”, Hygerta Sako zbulon më shumë detaje për aktoren

INFO

NA NDIQ